SO GOOD. SO MUCH. SO SHARE.


Telah terlalu selalu mendengar reviu-reviu bagus tentang the Italiannies lalu kami pergi mencuba dan ternyata tidak kecewa. Dan ya, ia ada sijil Halal jadi bolehlah makan dengan senang hati, ya!

Cantik dan menggembirakan sekali restorannya!






Budak gemuk seronok nak makan.

Complimentary bread & dip. Saya suka!

Spagheti & meatballs. Saya bukan peminat spagheti tapi yang ini saya suka.

Bola daging yang sangat besar dan padat dengan daging.

Pepperoni Pizza. Sos yang melimpah dan pepperoni yang banyak. Lazat!

Tak sangka boleh habis semua ini! Sengkak!

3 comments:

BeMiE said...

Italiannies... huhuhu dapnya pizza dia... ni Italiannies mana ni.. the garden ker?

Marliza Radzi said...

BeMie: The Curve :)

Aku Along25 said...

hi marliza. jumpa blok awak dr ahsuez nyer blog :) suker laa blog awak. orang jb eh? saya pun orang jb. heheheh. bila tgk blog mkn2 ko ni, baru laa terbukak mata..byk tmpt best mkn2 kat jb rupanye. hehehe..sronoklaa nak blk kg pasni :) hampir2 jadik warga derhaka jb ni. hehehe...thanks a lot! ada rezki harap2 dpt jumpa bila blk kg :)